My Heart Is Refusing Me


Jobb, Jobb och lite mer Jobb..

Jag är sjukt nöjd med mitt jobb,
har riktigt kul typ varje dag!
de e massa folk varje dag, och vi har massor att göra hela tiden.
Hur kul som helst!

Just nu sitter jag hemma och lyssnar på härlig musik
 och bara slappar och laddar batterierna
inför en dag på jobbet i morgon.
Börjar kl: 10:00 så jag har ju lite sovmorgon :)
De e nice!

Btw: så har jag helt underbara kollegor!
Det går inte att inte ha kul med dom.

Nog pratat om jobbet,
Vi repar för fullt till våran musikal som ska ha premiär i maj!
Den kommer bli grym!
Musikalen heter: Annie
och ni har säkert sett den tidigare.
Vi har verkligen rätt person i rätt roll
Kunde nog inte bli bättre!

Livet är underbart just nu!



Hoppas ni har det bra också! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback