Light Outside


Så var det nya året kommet.
Detta åt kommer att fyllas av kärlek,
hat, glädje, sorg, lycka, svek,
men framför allt nya möjligheter...
Precis som förra året..
Så varför kallar vi det då nytt år, om det ändå är precis likadant som förra året.

Jag måste säga att jag är väldigt trött på allt tjat om nya möjligheter,
för det händer då f** ingenting.

Jag är 20 år och har inget jobb, ingen utbildning, ja praktiskt taget ingenting. 
Mina dagar fylls av onödiga saker som jag inte ens roas av.. 
Jag är så trött på att bara sitta,
och jag är så trött på att vara ensam.
Jag är trött på att inte räcka till och att inte vara bra nog.
Jag är trött på att allt jag gör är fel..
Jag är bara så himla trött.

Så frågan är: ska jag ge 2011 en chans att ge mig nya möjligheter, eller ska jag bara ta för givet att detta år kommer vara precis lika segt? 





Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback