Fly Me To The Moon


Kort
sammanfattning av veckan: 

Helgen är kommen!
och idag ska det drickas vin och kolla på let's dance med familjen :)
Pedro jobbar kväll och slutar inte förns typ 10.. :/

Annicka, Pedro och Jag har blivit nördar och börjat spela lol (league of legends)
Det är faktiskt riktigt kul! :)

Så denna vecka har mest gått till att spela lol och lära sig massor om de olika gubbarna man kan vara! :)

Idag ringde min blivande chef till mig :)
Så på måndag ska jag äntligen skriva kontrakt!!!!
Jag är så himla glad att jag inte han skriva på det andra kontraktet för uniflex bemanning!
Det jobbet kändes inte riktigt som något jag kommer vilja göra en längre period..
Men det här jobbet som jag ska börja på är på Ö&B och jag tror verkligen att jag kommer ha skit kul!
Det känns verkligen as bra!

Så ikväll ska det firas! :)





Jag kan redan nu säga förlåt till er som tar illa upp över att jag inte berättat att jag fått jobb på Ö&B!
Och hoppas istället att ni är glada för min skull
För det är *** på tiden att jag får mig ett jobb! :D

Ha en underbar kväll och helg! <3


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Grattis till jobbet lilla vän.. :) Kram kram från Bibbi

2011-01-23 @ 14:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback