Dance So Good


Just nu sitter jag i en mysig lägenhet i Sälen.
Lyssnar på musik medan Mamma lagar mat,
Annicka gör sallad,
Pedro kollar TV,
Syrran lägger patiens
och Max ligger och sover på golvet!


Vi har haft en trevlig dag i backen :)
Pedro har gjort stora framsteg med sin skidåkning
(med tanke på att han aldrig åkt skidor förrut)
Imorron ska vi ta oss över till Lindvallen
för att få lite större utbud på backar!


Just nu är vi alla ganska slut,
vi vaknade typ runt halv 9 för att hyra skidor till Pedro,
Sen drog vi ut i backen.
Vi har åkt typ heeela dan..
Vi gick in 1 gång för att värma fossingarna.
Så snart ska vi käka middag
och sen är det nog dax att sova lite :P
Känner att min kropp är ganska slut,
speciellt mina knän..



Vi bor på ett jätte fint ställe som heter Högfjällshotellet
Jag tipsar er att åka hit,
det är verkligen mysigt!
För mer info kan ni gå in på: www.hogis.se




Hoppas ni har det lika bra som jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback