Chance And Go


Jag har fått nog, Jag orkar inte mer
Gränsen är nådd, bägaren har runnit över

Sekund efter sekund, minut efter minut, timme efter timme, dag efter dag, vecka efter vecka, månad efter månad och år efter år..
Jag har ingen ork kvar, det spelar tydligen ingen roll vad jag säger eller gör, jag kommer aldrig vara bra nog för dig.

Förlåt för att jag har blivit som jag blivit och inte som du en gång kanske hoppats..
Efter nästan 8 år av konstant gnällande och gnabb har jag fått nog, jag står inte ut längre!
Jag önskar att du för en gång skull kunna uppskatta någonting jag gör, men det är tydligen för mycket begärt. 

Men jag ger mig, jag lägger mig platt


"Varför gör du som du gör?
Ser hur mina drömmar dör
Du river upp, och du förstör

Mamma, jag älskar dig
Men jag orkar inte mer, jag vill gråta i din famn
Mamma, jag älskar dig
Men jag känner mej så trött, jag vill somna i din famn"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback