If We Ever Meet Again



I've been walking around all day,
Thinking.
I think I have a problem,
I think I think too much.
I've been taught to hold back my tears,
And avoid them.
But you make pain into something I could touch.


Jag undrar om jag är menad för det här,
Om jag är det, så undrar jag varför det ska vara så svårt.
Jag borde ha lärt mig,
Lärt mig att säga hej då.

Varje dag går jag runt och tänker,
Tänker på dom, på dig, på er.
Ja, jag borde ha lärt mig,
Lärt mig att säga hej då.

Jag har klarat det 2 gånger tidigare,
Men med er blev det för svårt.
Allt vi delat och allt vi fått,
Allt sitter kvar, jag kan inte glömma.
Vill träffa dom, dig, er igen.

Minnena svävar runt i mitt huvud
Jag borde ha lärt mig,
Lärt mig att det är så svårt,
Så svårt att säga hej då!




Lots of love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback